תנאי שימוש ומדיניות פרטיות

ברוכים הבאים לאתר WWW.EXIT-TEAM.COM (להלן: "האתר").

"EXITEAM CAPITAL PARTNERS LTD" (להלן: "החברה" ו/או "אקזיטים" ו/או EXITEAM ו/או "בעלת האתר") מציגה ו/או תציג באתר מידע בנושאים שונים בתחומי שוק ההון, פיננסים, חברות, השקעות וכיו"ב, בין היתר בראי השוק והבורסה הקנדיים, וזאת על ידי, אך לא רק, הצגת מידע לגולש/ת (להלן: "המשתמש") באמצעות שימוש בטקסטים, תמונות, גרפיקה, קטעי וידאו, יישומים, צלילים ועוד (להלן: "המידע"), והכל בכפוף לתנאי השימוש והפרטיות (להלן: "תנאי השימוש") שיפורטו להלן.

תנאי שימוש אלה מגדירים את מערכת היחסים המשפטית בין המשתמש לבין האתר ולחברה. מעצם הכניסה לאתר והגלישה בו, המשתמש מקבל ומסכים לתנאי השימוש, ולפיכך מומלץ לקרוא היטב ובעיון את כל הוראות תנאי השימוש המפורטות להלן ולפעול על פיהן. כפי שצוין לעיל, החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או לעדכן ו/או לערוך את הוראות תנאי השימוש בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, בכל עת שתחפוץ. מומלץ לשוב ולעיין בתנאי שימוש אלה מעת לעת. 

יצוין כי תנאי השימוש נכתבו בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, והם מכוונים לשני המינים כאחד ובצורה שווה.

  1. השימוש באתר מהווה הסכמה חד משמעית ובלתי חוזרת מצד המשתמש לתנאי השימוש, ללא כל הגבלה או הסתייגות.
  2. המשתמש מתחייב שלא לעשות שימוש במידע אליו הוא נחשף באתר לשום מטרה בלתי חוקית, לרבות בניגוד למטרות שעבורן נועד האתר, וכן לשום מטרה שאינה מותרת במפורש על פי תנאי השימוש.
  3. EXITEAM עוסקת, בין היתר, בהובלת חברות טכנולוגיה ישראליות למטרות צמיחה באמצעות הנפקות בבורסה הקנדית, וכפועל יוצא לחשיפת משקיעים ישראליים וקנדיים לפוטנציאל הגלום בכך, תוך מתן אפשרות השקעה כבעלי מניות באותן חברות אשר עתידות להיות מונפקות.
  4. יובהר ויודגש כי EXITEAM אינה בעלת רישיון לייעוץ השקעות ואינה מפוקחת על ידי רשות ניירות ערך, ומשכך אין לראות במידע המובא באתר כייעוץ לצורכי השקעה, מכל מין וסוג שהוא. כמו כן, המידע המופיע באתר אינו מהווה שיווק השקעות ו/או עידוד השקעות ו/או חוות דעת להשקעות, ובהתאמה אינו מהווה תחליף לכל ייעוץ מס מקומי ו/או זר, בכפוף להוראות הדין הרלוונטי והמתחשב בנתונים ובצרכים הייחודיים של כל אדם.
  5. המידע הכלול באתר הוא למטרות כלליות ואינפורמטיביות בלבד ואינו מהווה משום שידול לביצוע עסקאות עם החברה ו/או באמצעותה ו/או עם כל גורם או גוף אחר, ועל כן כל החלטה באשר היא בדבר השקעה תלויה אך ורק בהתאם לשיקול דעתו של המשתמש, ובהתאם ובכפוף לבדיקותיו האישיות והפרטיות לרבות באמצעות מומחים ו/או אנשי מקצוע מטעמו, בין היתר לצורך הערכת הסיכויים והסיכונים הגלומים בתחום ההשקעות. אין לראות במידע המופיע באתר התחייבות של EXITEAM לכל הקשור בטיב ההשקעה, וכן אין במידע על פוטנציאל השקעה, שייתכן ויוצגו באתר, כדי להצביע על רווחים שיושגו, ככל שיושגו, בהווה או בעתיד.
  6. לפני ביצוע השקעה מכל מין וסוג שהוא, ובלבד שהשקעה זו נעשית בהסתמך על המידע באתר או באתרים מקושרים לאתר, החברה מציעה, ממליצה ואף מפצירה למשתמש להיוועץ בגורם מקצועי מוסמך מטעמו בתחום הרלוונטי ובטרם קבלת החלטה בדבר השקעה. בכל מקרה המשתמש מסכים ומודע לכך שכל הסתמכות על הצהרות, הבעות עמדה, עצות או כל מידע אחר המוצג באתר נעשית על פי שיקול דעתו של המשתמש ובאחריותו הבלעדית.
  7. על אף שהחברה נוקטת באמצעים סבירים על מנת לוודא כי המידע והנתונים המופיעים באתר הם נכונים, מבוססים ואמינים, החברה אינה מבטיחה את מידת דיוקו, שלמותו, נכונותו ועדכניותו של המידע וכן את התאמתו לכל צורך שהוא. השימוש במידע באתר זה הוא באחריותו הבלעדית של המשתמש, וכי החברה ו/או נציגיה ו/או נושאי המשרה ו/או בעלי השליטה בה לא יישאו בשום אחריות לכל נזק ו/או הפסד ישיר או אגבי, שעלול להיגרם כתוצאה מהסתמכות המשתמש על האמור במידע באתר ואשר עלולים להיגרם, במישרין או בעקיפין, כתוצאה מהשימוש במידע כאמור.
  8. האתר והתכנים המוצגים בו, לרבות העיצוב הגרפי, שרטוטים, תרשימים, איורים, צילומים, תמונות, קטעי טקסטים, גרפיקה, מולטימדיה וכיוצ"ב מוגנים על ידי זכויות יוצרים, סימני מסחר וזכויות קנייניות רוחניות ו/או אחרות (להלן: "הזכויות"). זכויות אלו הן בבעלות EXITEAM ומשכך למשתמש אין ולא תהיה כל זכות מכל סוג שהוא בזכויות אלו או בתוכנן.
  9. האתר כמכלול מוגן כיצירה שלמה. אין לעשות כל פעולה שיש בה כדי לפגוע בזכויות. אין להעתיק, להפיץ מחדש, לשדר או לפרסם בכל אופן שהוא מידע מוגן, ללא הסכמה מראש ובכתב מהחברה.
  10. אין לעשות במידע שינוי כל שהוא, או כל פעולה העלולה לפגוע בנכונות המידע מהימנותו או בשמה הטוב של EXITEAM כבעלת זכויות במידע או של כל גורם אחר לו יש בעלות במידע, ככל שישנו.
  11. כל המידע המופיע באתר, לרבות כל מידע או חומר הנגישים למשתמש, עומד לרשות המשתמש כפי שהוא (AS IS). השימוש באתר נעשה על ידי המשתמש ועל אחריותו בלבד. תיתכן אפשרות שבמידע המופיע באתר נפלו שיבושים ו/או שגיאות ו/או אי דיוקים, למרות שהחברה עושה ותעשה מאמץ לוודא את איכות, אמינות, שלמות ורמת הדיוק והעדכון של התכנים באתר.
  12. EXITEAM אינה אחראית ולא תהיה אחראית לנזק שעלול להיגרם למשתמש עקב קיום שיבושים או שגיאות כאמור. EXITEAM לא תישא בכל אחריות או חבות בגין כל שיבוש, טעות או השמטה בתכולת האתר, ולא תהיה אחראית לכל נזק-ישיר או עקיף, תוצאתי או אגבי, הנגרם או שייגרם עקב הגישה לאתר והשימוש בו או עקב מניעה כל שהיא מהגישה לאתר או השימוש באתר.
  13. EXITEAM לא תישא בכל אחריות לכל נזק אשר עלול להיגרם כתוצאה מ- "וירוסים", יישומי תוכנה, פריצות או כל פגיעה באמצעי אבטחת המידע אותם נוקטת החברה.
  14. EXITEAM אינה אחראית למידע המצוי באתרים ו/או דפי נחיתה ו/או כל עמוד אינפורמטיבי המקושרים לאתר(LINKS) , ככל שישנם ו/או שיהיו כאלה – והיא לא תישא באחריות למידע מכל סוג שהוא הקיים בהם לרבות לנזקים מכל סוג אשר ייגרמו למשתמש עקב הסתמכות על מידע המצוי באתרים אלה. בנוסף, החברה אינה אחראית על זכויות היוצרים או זכויות צדדים שלישים באתרים אליהם היא מאפשרת קישור מאתר זה.
  15. EXITEAM שומרת לעצמה את הזכות להסיר ו/או לתקן ו/או לשנות ו/או להוסיף ו/או כל פעולה אחרת ביחס למידע המופיע באתר, בכל עת שתמצא לנכון, וכן שומרת על זכותה לעדכן את תוכן ו/או נראות האתר מעת לעת, במועדים שיקבעו על ידי החברה, ובהתאמה גם להפסיק, ככל שיהא צורך, את פעילותו של האתר מעת לעת לצרכי תחזוקה ו/או להפסיק את פעילות האתר לאלתר ללא כל הודעה מוקדמת. למשתמש אין ולא תהיה כל טענה כלפי החברה בגין פעולות מעין אלו.
  16. המשתמש מסכים שתשדורת מידע לאתר או ממנו אינם יוצרים בינו לבין החברה כל קשר או יחסים החורגים מן האמור במפורט בתנאי שימוש אלה.
  17. בכל מקרה של סתירה בין המידע שהתקבל במהלך השימוש באתר לבין המידע המצוי במשרדי החברה, בין אם במסמכיה הרשמיים ובין אם נמסר בכתב או בעל-פה על ידי מי מעובדי ו/או נציגי החברה, ייחשב כמחייב המידע המצוי במשרדי החברה ובמסמכיה הרשמיים.
  18. מסירת פרטים אישיים: במסגרת השימוש באתר, המשתמש יכול לבחור להשאיר את פרטיו האישיים לצורך קבלת מידע נוסף מידי החברה, וזאת לרבות אך לא רק על ידי מסירת שם מלא, כתובת אימייל, מספר טלפון ומלל חופשי (להלן: "הפרטים האישיים").
  19. המשתמש מצהיר כי ידוע לו שלא חלה עליו חובה חוקית למסור את פרטיו האישיים לצורך קבלת מידע נוסף מטעם החברה, וכי מסירת פרטיו האישיים נעשית מרצונו החופשי ובהסכמתו. עם זאת, יובהר, כי ללא מסירת המידע אודותיו, לא יהא באפשרות החברה לחזור אל המשתמש לצורך מתן מידע נוסף. המשתמש מסכים בזאת באופן מפורש לשמירת המידע במאגרי המידע של החברה, ולשימוש בפרטיו האישיים שמילא, ומאשר כי השימוש בהם לא ייחשב כפגיעה בפרטיות ולא יזכה אותו בכל סעד או פיצוי.
  20. המשתמש מסכים שהחברה, על פי שיקול דעתה, ייתכן ותעביר את המידע שיימסר לה אודותיו למי מטעמה ו/או לצדדים שלישיים ו/או אחרים. כמו כן, המשתמש מסכים כי החברה ו/או מי מטעמה ו/או צדדים אחרים יוכלו להשתמש במידע, לרבות לצרכים שיווקיים כגון: שליחת חומר מקצועי או שיווקי בכל אמצעי התקשורת המותרים על פי חוק, לרבות דואר, הודעתSMS , דואר אלקטרוני, שיחת טלפון, דיוור ישיר ועוד.
  21. קבצי קוקיז (COOKIES): ייתכן ובאתר זה ייעשה שימוש בקבצי קוקיז ובממשקי סטטיסטיקה פנימיים בכדי לשמור תיעוד סטטיסטי של משתמשים וניתוח תנועת המשתמשים, לרבות הרגלי גלישה באתר, ניתוח קליקים, זמני שהייה ועוד (להלן: "קוקיז").
  22. החברה שומרת לעצמה את הזכות לעשות שימוש בקוקיז לצורך פיקוח, בקרה, עדכון, שיפור, הפקת מסקנות ולצרכים סטטיסטיים. אמצעים אלה נדרשים לצורך תפעולו השוטף של האתר, ובכלל זה כדי לאסוף גם נתונים סטטיסטיים על המשתמשים ועל פעילות האתר. במידה ואינך מעוניין כי האתר יאסוף מידע אודותיך – אין לגלוש באתר.
  23. האתר נוקט באמצעים שונים לשמור על חשאיות המידע המאוחסן אצלו ועל פרטיותם של המשתמשים. עם זאת, האתר אינו יכול להבטיח הגנה שלמה וכי המידע לא ייחשף על ידי פעולה זדונית או מכוונת נגד האתר. במידה והמשתמש אינו מעוניין כי מידע אודותיו ו/או אודות שימושו באתר יישמר, המשתמש מתבקש שלא לגלוש באתר.
  24. ידוע למשתמש והמשתמש מסכים לכך שהחברה כפופה לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"ה-1981, לתקנות שהותקנו מכוחו וכן להוראות הדין ולהסדרים התחיקתיים – וייתכן כי תעביר מידע אודות המשתמש לצד שלישי שהוא, ככל שהדבר יידרש, ועל פי שיקול דעתה הבלעדי. המשתמש מסכים שהחברה תעשה שימוש במידע אודותיו, על מנת לספק לו מידע נוסף לבקשתו.
  25. משתמש המתנגד לשימוש בפרטיו, לאחר שאלה נמסרו, ומעוניין להסיר עצמו ממאגר המידע של החברה, או שמבקש שלא לקבל פניות באמצעות דיוור ישיר, יודיע על כך בכתב באמצעות פנייה לדוא"ל שכתובתו [email protected]. במקרה זה החברה תפעל בהתאם להוראה שנמסרה לה.
  26. החברה עושה כל שביכולתה להגן על פרטי המשתמשים המשתמש, ובמקרים בהם יעלה בידיו של צד ג' להשיג גישה למידע, מוסכם בזאת כי למשתמש באתר, או בחלקים ממנו, לא תהיה כל תביעה ביחס לחברה ו/או מי מטעמה.
  27. תקופת ההתיישנות לגבי כל תביעה ו/או דרישה כנגד החברה, ביחס לשימוש באתר, תוגבל לתקופה של 6 חודשים, והצדדים רואים בכך כהסכם לתקופת ההתיישנות כמשמעו בחוק ההתיישנות, תשי"ח-1958.
  28. לבית המשפט המוסמך בעיר תל אביב-יפו סמכות ייחודית לדון בכל סכסוך בין הצדדים בקשר לתנאי שימוש אלה ו/או הנובע מהם.